maandag 22 april 2024

Review: The Night Times - I'm Leaving You (Rogue Records, 2024) (Garagerock)

The Night Times uit Los Angeles, Amerika bestaat uit: Tanya Pelayo - drums en zang, Anthony "Squints" Melendez - sologitaar  en zang, Magoo Benavides - zang en ritmegitaar, Chris Medina - zang en basgitaar en Ben Martinez - orgel en zang.
De band bracht hun debuut uit met de 7" single "I Don't Mind", die in 2018 via Outro Records verscheen en deze werd gevolgd door "Here We Go" (LP via Outro Records, 2019), "Watch Yout Step" (7" single via State Records, 2019) en "Juanita Wau Hates The Night Times" (7" single via Outro Records en Fantastic Dracula Carnival, 2019) en op 15 april 2024 brengt de band hun 7" single "I'm Leaving You" / "Tell Me" via Rogue Records uit.

Op de A-kant "I'm Leaving You" zet The Night Times me een fantastische jaren 60 gerelateerde uptempo garagerock song met psychedelisch orgelspel voor, die swingt als een trein en in "Tell Me" laat de band me genieten van een verrukkelijke beat song met een gemiddeld tempo en psychedelische jaren 60 invloeden, die tot dansen aanzet.

De 7" single "I'm Leaving You" van The Night Times bevat 2 geweldige garagerock songs, waarmee de band me even terug naar de jaren 60 heeft gevoerd en ik kan iedere liefhebber van dit muziekgenre deze schijf dan ook zeer aanraden.(luister naar deze single via de bandcamp link onder de recensie)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten